11/4 Söndag

Nu har jag precis kommit hem från elin. Gårdagen var kul, kan berätta mer om det senare. Har gjort värsta nyttiga frukosten nyss också som jag sitter och smaskar på nu. Gröt, fruktsallad, knäckemacka med keso och juice. Blir ju mycket onyttigheter ikväll med tanke på att folk kommer över för att fira min bror (grattis på honom). Då blir det tårta, bullar och kakor i massor.
Min hemresa från Strängnäs gick sisådär.. jag gick lite försent hemifrån elin så fick typ springa hela vägen för att inte missa bussen. Nästa går inte förens vid fyra så hade ju varit lite jobbigt isåfall. Sen kommer jag fram i tid iaf men mina ben darrade som löv. När jag satt på bussen så var jag pigg som en nötkärna så sms:ade lite med elin, hade ett väldigt intressant samtal om mörkhyade och äldre. haha. När jag kommer fram till busstationen i malmköping och ska gå och låsa upp min cykel så sitter den en kille där och skiter!!?. Vem fan sätter sig och skiter i en buske som för övrigt är inne på kyrkogårdens område? Jag försökte lossas som jag inte såg honom och man märkte att han försökte krypa ihop och gömma sig. Men kanske inte så lätt när man har en orange/gul randig tröja, syns rätt bra genom bruna kvistar kan jag säga. haha.
Men nu är jag iaf hemma med livet i behåll och ska äta min frukost och titta på Sommaren med Göran. Är fint väder så vad passar inte bättre med ännu mer sommarstämning? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0