12.05

Idag kunde jag sova ut, ashärligt! Vaknade runt elva tiden (vaknade dock några gånger) och fick lite presenter på sängen. Dock visste jag redan vad det var i dom, hade nämligen vart med och valt ut det själv. Var en herrskjorta, ett par shorts, en scarf och sen fick jag lotter av farmor som jag vann 75 kr på, woho! haha. Fick också 500 kr i posten av farfar, men eftersom han hade glömt ge min bror något när han fyllde så offrade jag mig att dela dom pengarna med min bror.
Nu väntar jag på att mamma och min bror ska komma hem från Hälleforsnäs så jag kan göra min tårta.. men eftersom de åkte för en kvart sen så lär det nog dröja några timmar till.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahah fan va elakt att glömma bort din bror men inte dej xD

2010-04-22 @ 12:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0