1/4 Torsdag

God morgon solstrålar! Vilken vacker morgon vi har här i eskilstuna.. mulet och grått, precis så man vill ha det. haha.

Genomdrag på musikalen idag, både akt ett och akt två med kläder och hela köret. Gick väl sådär när vi gick igenom akt två igår men vi kan ju inte direkt bli så mycket sämre.
Fick ett samtal av min lärare Kersti igår också, hon vill lägga in en låt till och hon vill att jag ska sjung den, hur läskigt är inte det?????     April, april!!! haha nej förlåt vilken tönt jag är. Jag ska självklart inte sjunga en sång, speciellt inte solo, kan inte sjunga en enda ton rätt ju.

Nu ska jag käka lite frukost (igen). Eftersom jag pendlar så äter jag frukost redan vid sex så nu är ju jag ashungrig igen ,var ju två timmar sen jag åt!!! Man kan väl kanske säga att jag ska äta lite mellanmål nu då.
Sitter och väntar in elin, hon brukar joina mig här i datasalen på morgonen men hon verkar inte vilja dyka upp, så får väl bege mig till aulan själv.
Hej svejs!!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0