14/4 Onsdag

Ja idag är det onsdag vilket betyder att imorgon är det torsdag vilket betyder att sen är det fredag vilket betyder premiär på FAME! Lite läskigt men jag känner mig nog rätt trygg med det jag är med på iaf. Imorgon blir det genomdrag.. man kan nästan säga att det är en föreställning, lika bra att tänka så iaf. Fick se hur sminket ska se ut idag också, ska ha knallrosa ögonskugga, hett. haha.
Det är ju lite typiskt att det är så fint väder nu när man får sitta inne på teatern dagarna långa.. inte mycket sol man får se. Får passa på att gå ut på balkongen så fort det blir paus bara.
Idag när jag kom hem så somnade jag faktiskt inte, elin!! Jag vill bara äta mat och sitta vid tv:n en stund och kunna slappna av lite. Ni kommer få räkna med sena uppdateringar om dagarna med tanke på att jag inte har tillgång till en dator om dagarna. Men ibland får man helt enkelt stå ut, hur jobbigt det än är, haha.

Imorgon blir det verkligen en heldag på teatern. vi börjar halv nio på morgonen och håller på hela kvällen.. just fan, måste komma ihåg nån mat eller så.
Nu ska jag lyssna på musik.. kanske kommer upp nått tips senare;)




MAAT! höjdpunkten på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0