20/4 Tisdag

denna dag har varit lång, började halv åtta och hade två föreställningar. Var rätt jobbigt men samtidigt kul för publiken var så peppad och det smittar av sig till oss vilket gör att vi gör en bättre föreställning. Andra gången vi spelade var det så fullt att vissa fick gå hem igen för att de inte fick plats, hoppas det inte blir så imorgon bara. Imorgon slipper vi gå upp så tidigt, ska bli riktigt skönt! Då kan man iaf få sova ändå till åtta.. det bugar och bockar vi för. Men inget slår ju torsdag.. då är vi LEDIGA!! woho asnice. plus att jag fyller då också så det blir även presenter och tårta.. inte helt fel nej!
Jag känner mig redan trött så ikväll lär jag nog somna tidigt.. ska nog kanske poppa några popcorn och tillbringa resten av tiden framför tv:n? hmm vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0