26/4 Måndag

Idag mår jag skit.. hostar, svullna ögon och feber. Eller jag har mått dåligt i några dagar nu faktiskt, men eftersom vi haft musikalen kan man inte legat hemma. Men nu tänkte jag att det är bäst att jag vilar upp mig med tanke på att jag ska åka till Ullared imorgon. Jag har inte så stort lust att sitta på en buss i åtta timmar och gå och shoppa med feber, inte så värst kul kanske.
Och eftersom vi typ bara ska frakta lite grejer tillbaka till skolan så tror inte jag att en person gör så stor skillnad. Ska åka in till dansen vid halv fem och kolla på iaf. För vi ska tydligen ha nån föreställning i maj och jag har missat massa lektioner på grund av Fame så kanske lika bra att jag kollar lite...
Men nu ska jag se på film och dricka te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0