3/4 Lördag

Gårdagen var kul, orkar faktiskt inte förklara nu men det kommer. Kameran glömde jag ju självklart hemma så får se när man får bilderna filippa tog, om man känner henne rätt kan det ta en stund, typ bara sisådär ett halvår.. haha.
Men nog om det. Idag är det påskafton, så glad påsk på er!!!! Just denna dag får alla äta godis utan att må dåligt för det. Jag fick nyss ett påskägg av mor min.. så snällt så! Men ska jag va ärlig så är jag inte så förtjust i påskgodis, föredrar hellre vanligt lösgodis i äggen isåfall. Men man får väl spela en snäll dotter och äta upp det iaf.
Ska iväg till mormor och morfar och käka mat med dom och mina kusiner senare. Brukar vi göra varje år. Jag anser att det inte är nödvändigt att fira påsk men följa med och äta mat skadar ju inte direkt. Man får se på det som en lite släktmiddag, brukar ju mysigt trots allt :)
Är fint väder idag också, det gillar jag massa!!!! När jag gick hem från bussen elva så var det faktiskit jättevarmt ute, gick runt och såg cool ut i mina solbrillor. Kanske mest för att skymma de trötta ögonen, haha.
Hade bara t-shirt med skinjacka över och det var alldeles för varmt. Det var bara så vårigt, kusinerna var ute och spelade fotboll, tanterna var ute och gick och folk var ute med sina hundar, jättemysigt!!!

Nu ska jag hoppa in i duchen och tvätta ur det äckliga vaxet jag har i håret från igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0