8/4 Torsdag

Hej o hå nu är jag hemma igen. Gick bra idag med.. fick till och med tvätta en gubbe. Det vill säga, jag fick tvätta rent snoppen på honom, de ni!! Gick förvånadsvärt bra, lukta lite illa för att han hade blöja så hade blivit lite instängt men ingen lukt man spydde av. Och det tackar vi gud för, haha. Ska tillbaka igen vid sex, då hoppas jag nästa på att jag får torka nåns rumpa.. det är det enda hindret som jag har kvar. Lite rädd för det faktiskt... men måste lära mig det, så är väl bara att sätta igång och arbeta med att komma över det stora hindret.
Jag vet inte varför men jag är så glad idag!!! kan bero på att jag är stolt över mig själv över vad jag åstakommit och sen är det ju världens finaste väder ute. Och då sitter jag vid datan, haha. Nej men ska ut snart, väntar på att solen ska nå våran trappa så man kan sitta där, är ju faktiskt fortfarande lite kyligt i skuggan.

Nu ska vi se om jag vågar ge mig på det här med designen igen.. svåra grejer det! Lite för komplicerat för mig. Om det finns någon datanörd där ute som vill hjälpa till så får ni mer än gärna det! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha vad duktig du är gumman! :D

va de lika läskigt som du va rädd för att de skulle vara?

pussar på dig <33

2010-04-08 @ 17:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0