9/4 Fredag

Idag åkte jag in till stan med mor och bror min, samt mormor. Shoppade en helt del faktiskt..  tre ringar (woho), en skjorta, en sjal, ett par shorts, skor och puder. Ska få kläderna i födelsedagspresent av mormor. Hon vet oftast inte vad hon ska köpa (brukar inte önska mig nått) så vi brukar ta en tur på staden och så köper hon det jag vill ha. haha. Efter ett tag mötte vi på elin så då blev det fika med henne. Skitsnack och frappe caramel!! några minuter innan min buss skulle gå så fick vi för oss att vi skulle ut på krogen imorgon, så det var ju bara att springa iväg till monki och hämta fribiljetter. Men får väl se hur det blir, vet inte vart vi ska va innan och så har tydligen Elin dubbelbokat sig, dum som hon är. haha. Får väl se hur det blir, håller tummarna på korgen för nu vart jag fakitiskt riktigt sugen!
Men nu är jag hemma efter en liten tur i regnet (fyfan) har precis skrivit på alla inbjudningar till studenten, börjar närma sig nu! iih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0