Äntligen!!

Nu fick vi äntligen mejl om studentkryssningen 9:de maj. Började bli lite orolig över att man inte skulle veta när bussarna gick.. hade kanske inte vart så lyckat om man inte kom med båten. Nog för att det skulle va lite typiskt mig och elin, haha. Temat på båten blir beach.. precis så vi ville ha det. Verkar som det blivit det temat på alla resor än så länge. Men det är inte negativt.. fatta skönt att få festa i shorts och nått linne bara!
Nu känner jag mig sjukt pepp, tror inte jag och elin kommer känna en kotte där men skitsamma, då får vi lära känna nya människor istället!! Ska bli hur kul som helst.. en hel båt full med studenter som är aspackade hela bunten, kan det bli bättre? haha

tagga inför studentkryssning och beachtema!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0