hyn

Nu har jag hoppat ut ur duschen och har ful, rödfläckig hy i ansiktet igen. Förstår inte när det hände, bara helt plötsligt blev min hy känslig mot allt. Kan man inte få en minsta förvarning liksom??
Efter jag har duschat så blir den alltid såhär, men inte alls lika farligt när jag bara tvättar av sminket. Funderar på om det kan ha något med schampoot att göra.. men ska man inte kunna duscha längre eller? Visst det brukar lägga sig efter ett tag men hur mycket tid som helst har jag ju inte. Varför kunde man inte bara ha perfekt hy? vad enkelt allt skulle va, ingen skulle må dåligt över att någon har finare hy och man skulle slippa alla dessa ansiktskrämer och olika foundations som finns.
Bättre hy till världen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0