Johan Falk

Idag är jag all by myself när det gäller johan falk. Eftersom elin tydligen är upptagen med att göra annat så kan inte vi sitta och disskutera kvällens film. Funderar faktiskt själv på att bojkotta det och titta på nån annan film istället. Har tröttnat så grymt mycket efter att Joel typ försvunnit, och att de väljer att ha en massa uppehåll hela tiden. Filmerna är egentligen inte ens bra, man tittade ju bara för att Joel var med, men nu när de dragit ner på honom så finns inget intresse kvar. Känner att det ska bli skönt att det är sista filmen.. nu kanske de kan börja visa bra söndagsfilmer istället :)

Men nu måste jag hoppa in i duschen och sedan packa tills imorgon. Om jag orkar ska jag visa er världens fulaste sandaler, haha dom är verkligen hemska. Kan ge er en ledtråd: Plastpåse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0