onyttig

nu sitter jag och käkar tacochips som jag doppar i gräddfil. Vet inte riktigt när man ska sluta med dessa påskonyttigheter. Känns ju som det blivit en massa redan och träning skulle faktiskt sitta bra, men frågan är ju om man orkar? Får se om jag orkar ge mig ut ikväll.. är ju faktiskt väldigt kallt ute också. Hade till och med täckjackan på mig idag, jag skäms lite, jag som sagt att jag ska hänga undan den. Men jag var kall okej??
men iaf, kommer alldeles för lätt ur fokus och börjar prata om annat.. det jag skulle prata om var träning!
Nää hade faktiskt inte så mycket mer att säga om det.. får se om det blir träning eller inte. Jag gissar på inte. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0