revy

då blir med Mariefredsrevyn imorgon också då. Elins syrra ska tydligen vara med och dom har en extra biljett så jag hänkar. Efter det får vi skjuts in till stan där det blir krogen. Är faktiskt riktigt pepp, har inte varit det på flera veckor känns det som men nu kanske det är påväg tillbaka..  inte helt fel haha. Nu måste jag bara hitta något att ha på mig. Varför är det alltid så att man inte har något att ha på sig när man ändå har garderoben full? .. kanske för att allt i garderoben är fult och slitet. Då är det väl bara att börja rota då. Fan jag måste hinna till baken också, värst vad mycket det blev helt plötsligt.

Men jag håller humöret på topp: PARTY PARTY!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0