släkten har gått.

Ja nu har släkten gått. Känner mig helt uppsvullen efter alla kakor och tårta. Förstår inte ens varför jag äter, tycker inte ens att det är så gott, men är väl för att va snäll antar jag.
Satt framför teven och åt, kolla på fotboll och handboll. Lever man bland sportgalna människor så får man väl stå ut med det antar jag.
Nu ska vi fixa och trixa lite med min brors nya dator, jag är nämligen den som är duktigast med datorer i min familj.. då kan man verkligen kalla de andra otekniska. Ska iaf blir skönt att kunna ha min dator för mig själv nu, slipper man ha en bror som snor den så fort jag åker iväg. haha.

Måste bara påpeka en sak.. har ni märkt att det är jätteljust ute och solen skiner fortfarande? och då är ändå klockan sex!!! hur underbart är inte det??

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag säger ju det!

2010-04-11 @ 19:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0