sova eller inte?

det är tanken som virvlar runt i mitt huvud just nu. är det liksom nån idé när vi ändå ska åka fyra? Man lär ju bara vara ännu tröttare om man lägger sig nu och måste sedan gå upp vid halv fyra. Och är man vaken så kan man nog lättare somna på bussen också.. nog för att jag säkert lär kunna göra det ändå. Synd om mamma som får sitta i tystnad bara för att jag vill det, hade hon haft någon att prata med hade hon nog mycket hellre velat det! Men jag är sån som direkt blir osocial när jag sätter mig på en buss, och speciellt när man åker i sju timmar, kan inte rå för det! 
Nej men ska nog vila lite iaf.. gick nån film på ettan nu klockan tio, The last days of disco, kan den ha hetat så tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0