städa

Bara för att jag fyller imorgon och att vi ska få gäster så måste vi självklart städa huset! (vilket vi för övrigt gjorde för 11 dagar sen då min bror fyllde). Hatar att städa hemma, skiter i hur mitt rum ser ut. Jag anser att ingen ens behöver komma in i mitt rum om dom inte tycker om att det är stökigt. Jag har fått i uppdrag av min mor att städa toaletten här på övervåningen och mitt eget rum då.. men dammsuger väl lite grann på toan bara sen ger jag nog upp. Såg en godispåse i lådan i köket så hugger mig nog in i den sen istället. Har bestämt mig för att denna lediga dag ska bli en onyttig dag.. bara äta allt möjligt, sega framför tv:n och inte göra ett skit.

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, det är bra petra! ;D but save me some cake babe ;) <3

2010-04-21 @ 19:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0