studenten

När jag städade undan alla miljoner saker som låg utspridda på golvet hittade jag min studentmössa (den låg självkart i kartongen fortfarande) Så då vart jag tvungen att testa den och klänningen jag ska ha på mig. märkte att jag måste sy in klänningen lite vid tuttarna, har tydligen för små tuttar för den..
Men nu är jag iaf jättepepp på att få springa ut och skrika tills man blir hes.. åh det ska bli så kul!!!!!! Inte långt kvar, bara 51 dagar.. och det kommer gå fort kan jag lova! GE MIG STUDENTDAGEN NU!


en osminkad Petra som har för små tuttar!


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, jag var tvungen att göra samma sak när jag såd det där :P

2010-04-22 @ 16:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0