trött.

sitter och kollar in mitt påskägg som står på andra sidan rummet, mycket svårt att motstå även fast jag är spyfärdig. Pinsamt hur dålig jag är på att motstå sånna frestelser.. de vill ju bli uppätna och det är ju alltid kul att göra nån glad liksom. haha.
Funderar på om man ska lägga sig också, känner mig väldigt trött. Men samtidigt känns det ju lite pinsamt att lägga sig tio på en lördag.. är det inte på helger man ska passa på att vara uppe hela nätterna?
Men jag skyller på att det inte blev mycket sömn i natt, och det visar sig nu!! Men samtidigt så tänker jag såhär.. om jag lägger mig nu så kommer jag vakna tidigt imorgon bitti. Och det vill inte jag, vill sova länge för en gångs skull, känns som jag inte fått sova riktigt länge på flera veckor. Vaknar tidigt även på helger nu för tiden.. och det är verkligen inte likt mig!!!


att sova är inte helt fel måste jag säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0