väntar..

nu har jag ätit lite mat, pasta och broccoli, mums! Får se om jag får lite energi nudå, börjar faktiskt bli lite seg men det är nog bara för att tiden går så grymt sakta. Vill bara åka nu för väl hos Elin kan man börja peppa på riktigt, men bussen går inte förens 15.15. Och packat klart har jag gjort, finns inget annat att göra förutom att vänta. Och vänta måste vara det tråkigaste på denna jord.
Sitter i sängen men världens dåligaste hållning, så ont i ryggen börjar jag få också.. men orkar inte räta på mig, haha. jag lovar att jag kommer se ut som quasimodo i ringaren från notre dame när jag blir gammal, kul! Inga bord lär behövas.. bara att använda min rygg. haha nej fyfan vad hemskt.

Jag om 50 år! kan inget annat än att längta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0