21.03

Yo, I´m back!
Har nu färgat håret på mamma, ätit pizza och varit ute på promenad med min babe Emelie. Den skitungen har gått och skaffat körkort, grattis, du är bäst!!!! :D (AVIS!)
Vi gick längs spårvägen och pratade om hennes uppköring, om min resa till göteborg och massa annat.. sen får vi ju inte glömma de underbara myggorna som gärna suger sig fast på mig överallt. Hatar inget annat djur så mycket som dessa, de är riktiga djävular, vill inget annat än ont åt oss människor. Vad är dom ens bra för? Okej med getingar så vi får lite honung, men myggor?? finns ingen bra anledning till varför de ska finnas. DÖ säger jag bara!

Nu ska jag dricka lite te, ta det lugnt och njuta av lite Oskar Linnros :) Har så förbaskat ont i halsen, emelie säger att det kan vara halsfluss eller liknande. Men det är det inte, det har jag bestämt, det är INTE något sånt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0