alltså vad är det här?

Fick precis ett mejl från Kyssjohanna.se som jag beställt min ring från. De har tydligen försökt skicka min ring i två dagar nu men postnummret fungerar inte. De har ju nyligen (april) ändrat postnummer i malmköping men den gamla har alltid fungerat ändå.. men tydligen inte nu längre. Så det var ju bara att ta reda på det nya (kan det inte ihuvet) och ändra. Men det betyder alltså att min ring inte kommer förens i slutet av veckan.. kan man ha mer otur? Det måste vara något med mig och den ringen, är väl helt enkelt inte meningen att vi ska vara tillsammans.

Haha det är bara så skrattretande..


Kommentarer
Postat av: crem - music & a bit of fashion

snygg ring:)

2010-09-01 @ 17:11:42
URL: http://cremak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0