att det ska vara så svårt?

Så fort jag har fixat mitt kort så jag kan handla via nätet (om jag nu kommer lyckas med det!) så ska jag beställa denna ring från Cocoo.se. Det är exakt en sån jag är ute efter men de verkar ju inte finnas någonstans. Den kostar 200 kr men det är den fan värd med tanke på hur myckeet jag har letat. Håller på och blir galen här hemma efter all otur jag haft. Min mosters syster ringde mig idag och berättade att de hade letat som galningar när de var utomlands nu (så gulligt!) .. men självklart hade de inte hittat någon.. FAN vilken otur jag har alltså! Det verkar inte vara meningen att jag ska få ha en sån här grymt snygg ring..


Snart ska den bli min! Så är det bara!!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med :D

2010-08-20 @ 02:33:10
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0