bojkotta vädret.

Nu har jag kommit hem efter en tur på köpingen, har handlat lite och så skulle jag ta ut pengar men det glömde jag ju såklart. Orkar inte gå tillbaka nu så får ta det imorgon eller nått.
Har också valt kläder som jag ska ha när vi går ut i Göteborg på lördag, eller jag tror att jag har valt! Är väl så gott som klar. Blir nog svarta linnet med transparenta axlar med ett par jeansshorts, sen får man väl pimpa till det lite med smycken. Ska också ha något färgglatt nagellack tror jag, får inte ha nagellack på jobbet så har saknat det lite, brukar ju alltid (eller oftast) ha det annars.


har bojkottat vädret idag också som ni kanske ser på rubriken. Jag minns när det var vinter (när det egentligen skulle varit vår) men så bestämde jag mig för att använda vårjackan istället för vinterkläder trots att det var kallt. Nu är det i princip samma sak, jag har inte accepterat att sommarn i stort sätt är över så jag tar på mig short ändå. Frös gjorde jag garanterat men ibland får man offra sig!
Premiär för skorna också, de sitter fintfint! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0