Home

Yo!
Är nu hemma efter en dag på stan.. alltså det är sjukt hur mycket det tar på krafterna att shoppa och fika, jag är dötrött! Men det var en trevlig dag, blev lite mer shopping än jag hade räknat med, inte bra för min ekonomi men bra för mig :D haha.
Vi satt och peppade varandra inför göteborg och pratade lite om tatueringar. Jag har funderat ett tag på om jag skulle gadda mig, vet vilket motiv och vart men är mest rädd för smärtan.. är livrädd för sprutor och nålar så detta känns väldigt skrämmande. Men ändå är jag väldigt intresserad över att göra en, och när jag väl får för mig att ändra eller göra något så gör jag det, gärna fort också. Så det skulle inte förvåna mig om jag snart sitter där i heta stolen..
nej nog snackat om det.. ska alldeles strax ta kort på de nya inköpen och sedan vila mig en stund, haha mina ögon orkar inte hålla sig uppe länge till!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0