inspiration

Min inspiration idag har varit Elin!! Hon var duktig och var ute och gick två gånger idag och då kände jag att jag iaf måste ge mig ut en gång. Så.. nu har jag precis kommit in efter en powerwalk/springtur. Ibland sprang jag, ibland gick jag. Sen efter det blev det lite styrka.. men fan vad jobbigt det är att börja göra styrka efter en jättejobbig springtur, haha rena rama skämtet!
Nej men nu har jag iaf varit lite duktig :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och få bort all äcklig svett (ja jag svettades floder!!)


P.S Har sökt ett jobb idag. Ett nytt hotell som öppnar 1 november.. är som en plan B ifall inte Norge går så bra. Vi kan ju hålla tummarna tycker jag.. men mest åt norge ;)


Kommentarer
Postat av: Cissi

hehe ja men precis, värme är det bästa :D

2010-08-12 @ 20:17:46
URL: http://ceciliav.com
Postat av: m ati ldd a

sv' tråkigt att du missade honom.. det var jättebra :):) haft en bra kväll trots allt?

2010-08-12 @ 20:28:25
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: inspirarionskällan

You go girl!

2010-08-13 @ 11:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0