Jobba på psyk?

lite dålig uppdatering men har varit upptagen idag.. ja ärligt!
Började med att jag sökte jobb, de sa att dom skulle höra av sig så kommer säkert inte få jobbet! Men de föreslog att jag skulle söka på ett ställe här i Malmköping som heter Vikingen. okej tänkte jag innan de nämnde att det var ett psykhem. ALDRIG I LIVET skrek jag då och sprang för mitt liv som en liten flicka!! Eller okej inte riktigt så det gick till men jag log lite och lossades att jag skulle söka där, vilket jag då aldrig kommer göra. Jag tycker allt som har med sånt att göra är väldigt läskigt och jag kommer brytas ner totalt som person om jag skulle jobba på ett sådant ställe.
Nog snackat om det.. fick ännu en tid på jobbet också, nu är alltså min sista dag 1 september! Ointressant jag vet men ville bara säga det till nån.. förlåt! ..

Nu ska jag fortsätta äta min crossaint som egentligen är min brors.. men äter man inte upp det fort nog så får man ju skylla sig själv, right? haha

Skulle du kunna jobba på ett psykanstalt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0