Myskväll.

Sådär, kräftorna slank ner ordentligt så nu är jag lika fet som en sumobrottare. Men det ska fyllas på mer, popcornen står i micron.. mmm!
Nu hade jag bara tänkt tillbringa kvällen för mig själv framför tvn. Det ska bli jätteskönt att ta det lite lugnt, och eftersom ingen annan är hemma så är det ännu bättre!

Ska ju berätta det där om plåster på tutten också. Precis innan jag skulle duscha förut så råkade jag bryta av en nagel så det blev helt spetsig och vass, men lat som jag är orkade jag inte fila ner den.. jag utmanade ödet helt enkelt! Jag hoppade in i duschen och skulle smörja in mig med tvål och då råkade jag självklart riva mig på bröstvårtan med den där nageln. Det gjorde svinont men jag brydde mig inte så mycket mer om det. Men när jag hoppade ut ur duschen såg jag att det blödde och var som ett litet köttsår, huden satt kvar under nageln också.. mysigt!! Och eftersom det inte ville sluta blöda så satte jag ett plåster där vilket är väldigt sexigt ska ni veta haha. Är man en klant så är man!
 
Jag ville bara dela denna hemskt ointressanta fakta med er.. ha en trevligt lördagskväll.
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0