Nagellack från H&M


H&M har många fina nagellack och till ett bra pris tycker jag.. endast 39.50kr!
De har alltid många olika och snygga färger vilket jag gillar. Av dessa bara  här har jag midnight passion, blue my mind och U must have this och det är färger som är väldigt snygga på. Sen vet jag inget om kvaliten, kan inte påstå att något nagellack håller så bra, oavsett märke. Men detta är verkligen värda sitt pris om man säger så.

De färgerna jag vill ha är Get a rose for me och miss stoneheart, de verkar väldigt snygga!! Speciellt den gråa gillar jag skarpt nu till hösten :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är rätt ny med att blogga så jag iaktar andra ganska mycket och se vad som funkar...

HM har mycket bra saker faktiskt. =)

2010-08-10 @ 14:11:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: iiissa☮

har faktikst det turkosa, älskar det! :)



btw, kommer du att se "vampire sucks" ? ;)

2010-08-10 @ 16:32:09
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0