nöjd tjej!

Nu har jag äntligen duschat, rakat benen, smort in mig OCH målat naglarna.. jag tar igen min tid vettni :P
Nu kan jag smeka mina ben hur mycket som helst, lika lena som barnrumpor.. eller nu är de rätt kletiga från hudkrämen.. men snart så!!!

Nu när jag är fräsch och fin kan jag äntligen visa mig bland allmänheten (familjemedlemmarna) igen. Ska traska ner och äta mat.. gissa vad det blir? TACOS!!! Oj, förlåt, nu kanske ni inte hann gissa... men vi kan ta om det..

Gissa vad jag ska äta idag?...
...
...
....
.....
.......

Just det, TACOS!! (duktigt gissat! :) )
Här får ni en härlig låt på köpet bara för att jag är både glad och snäll idag.


Vi hörs senare ikväll, nu ska jag chilla vid teven  PUUUUSS!


SMOOOTH like a babyass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0