Onsdag

Hallå folk! Idag känner jag mig lite nere.. Jag känner inte för att vara själv, jag orkar inte sitta hemma, men orkar inte heller göra något speciellt.. och sen saknar jag Göteborg jättemycket!
Jag vill åka tillbaka och bara gå runt på stan, träffa trevliga människor och insupa atmosfären. Nu har man haft folk runt sig hela tiden i ett par dagar i streck så det känns helt tomt nu när man är själv hemma. Usch det här gillar jag inte!! Vi upplevde inte Göteborgs gator så värst mycket men tillräckligt för att känna en stor saknad.. konstigt!



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vet :O jag sakna det också sjukt mycket!!!! :(

2010-08-18 @ 19:12:00
URL: http://elinkristinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0