Sms till 118 800

Jag hade tråkigt och tänkte att jag skulle roa mig lite med att sms:a 118 800..

Fråga: Vem är Petra Lindqvist?

Svar: Petra är den där tjejen som alltid står bakom skolan och smygröker franska cigaretter som hon stulit från sin faster som är konstnär. Hon bär alltid en svart basker till sitt långa bruna hår och man kan knappt se henne i ögonen då de är täckta med svart eyeliner. Folk kallar henne för kulturpretto men vi vet att hon inte är pretto alls. Hon är bara bäst helt enkelt! Mvh 118800

Fråga: Vad gör Petra Lindqvist just nu?

Svar: Hej! Petra sitter på toa just nu. Det hon gör där är det vi alla människor behöver göra med jämna mellanrum: bajsar. Hon har suttit ett tag, och kommer förmodligen sitta ett bra tag till. Petra gillar långkörare. MVH 118800.

Ja de är ju bara för roliga. Kan inte direkt säga att en enda sak stämmde.. förutom de där med att jag helt enkelt är bäst! Men det visste ju alla redan.. haha!



Här har ni tjejen som älskar att ha basker, att sminka sig med mycket eyeliner och som gillar att bajsa länge.
Låt oss alla säga Hej till Petra Lindqvist.. HEJ!

Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Allt bra med dig? :)

2010-08-19 @ 00:33:06
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0