snart är den min!

Jag var inne på Kyssjohanna.se igår och hittade den perfekta ringen som jag letat efter hur länge som helst nu.. (ja jag är riktigt desperat!) Den kostar endast 95kr så jag jublade en massa och skulle beställa hem den direkt. Men tror ni inte att det var slut i lagret då? (Ni som läst min blogg ett tag vet att jag älskar ringar och skulle kunna göra vad som helst för en turkos/silver ring, men att jag har haft världens otur när det gäller det..)
JÄVLAR skrek jag och fick ett litet utbrott. Jag bestämmer mig då för att skicka ett mejl och fråga om det kommer in flera snart. Fick svaret idag där det stod att de kommer in på fredag, alltså om två dagar. Nu pumpar hjärtat lite extra igen för på fredag blir den min. UNDERBART!!

Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Vinnare av dagens blogg är korad, gå in och kika om det blev du :)



Eftersom att trycket blev så stort och många ville bli dagens blogg så har jag därför dragit igång en ny dagens blogg tävling. Denna gång kommer jag att dra hela 5 vinnare! passa även på att vara med i veckans blogg där 8 vinnare koras ikväll!

Lycka TILL!

2010-08-25 @ 18:56:10
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0