Söndag

Tjo kamrater, har varit väldigt dålig uppdatering denna helg och det ber jag om ursäkt för... men är man upptagen så är man!
Idag har jag jobbat en stund, sedan drog jag upp på marknaden igen med mamma, pappa och mormor. Råkade komma hem med några saker idag med,, shame!!!
Jag skulle titta efter en bbrun fransväska hade ju jag planerat men så fanns det ju ingen så det blev en beige istället. Men tror ni inte att jag hittar en idag då istället? Jag tänker äsch skit samma jag gillar den jag har, men då säger pappa att här har du en hundring, gå och köp den också! Jaha sa jag och köpte den :P Så ja, nu har jag två fransväskor, haha, men mig gör det ingenting. Jag får nog användning av de båda, no problemo liksom!
Hittade en ring jag tänkte köpa också (är ni överraskade eller?) men då hoppade mormor in och pröjsade, ibland har man det allt för bra :)



silvergroda.. är faktiskt äkta silver så nu hoppas vi att den inte blir ful som alla mina andra ringae börjar bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0