Yo!

Nu har jag precis kommit hem efter en trevlig dag i stan, däremot var inte vädret med oss, började spöregna nu när man skulle åka hem.. inte kul!!
Men iaf, vi träffades och tog en fika, åt lite lunch och pratade om en massa. Fanns en hel del att snacka om nu när man inte träffats sen studenten i princip. Folk har varit borta, skaffat pojkvänner, gjort slut med pojkvänner.. ja en hel del att ta igen! Men det var riktigt trevligt, detta behövdes :D

Lite shopping hann jag med också, hade ju en timme att ta dö på innan vi alla skulle ses.
Skulle kolla efter en skjorta jag hittat på H&Ms hemsida men den fanns ju såklart inte så det blev en grön kavaj istället. Även ett litet halsband lyckades slinka ner i en shoppingpåse och följa med mig hem.. sånt som händer haha!


kavaj 199kr H&M

halsband 99kr Indiska.

Nu ska jag dricka te och kolla på Cougar Town. Från och med nu blir det rehab här hemma..halsen är paj, kroppen är paj och huvudet är rätt så paj den med! (någon annan än jag som blev sugen på paj nu? haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0