23.23

Nu är jag äntligen hemma, inte mycket till uppdatering idag inte. Men jag har varit väldigt upptagen.. kom hem från jobbet vid två, tre gick bussen in till stan och där har vi nu varit tills.. ja nu!!
Vi har handlar lite grejer som jag visar imorgon, mamma har klippt sig, och sen har vi käkat mat. Blev både förrätt, middag och efterrätt så nu är jag otroligt mätt, jag rullar fram.
Men jag är trött så ska lägga mig, ska upp tidigt till jobbet imorgon (ORKAR INTE!!)

Så.. Peace out and godnight! :)

Och föresten, vad i helvete hände med vädret??? Det var ju fint nu i två dagar, men nu vart gud helt plötsligt jädrigt kissnödig.
Jag vill ha fint väder, nu när det är Malma Marken och allt i helgen (malmköpings stolthet ni vet? haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0