Darin på Malma Marken


Nu har jag kommit hem efter en stund uppe på marknaden. KOllade såklart på darin och han var faktiskt rätt bra, duktig på scen eller vad man ska säga. Tycker faktiskt han är snygg också, känns lite pinsamt men så sant haha.
Stod och höll min kusin som är 7 år i famnen, vi vinkade som galningar till darin men han vinkade ju inte tillbaka, diss! Nej men det jag skulle säga var att mina armar är helt döda nu, helt skakis! Lär ju inte ha lite värk imorgon haha klenis jag är :P


Efter Darin drog jag runt lite på marknaden med Sara (som för övrigt kommer döda mig för den här bilden), sedan bytte jag ut henne mot familjen och kusinerna. Skulle vara snäll och åka karusell med min kusin också, jag hatar snurr karuseller men tänkte att jag kunde offra mig eftersom ingen annan ville åka med honom. Vi åkte nån flygande matta-aktig sak, var vidrigt usch!!! Fick dock stanna den efter en liten stund för att eftersom min kusin är rätt liten så gled han runt på sin plats och trodde att han skulle åka av, stackarn, var helt panikslagen! Fast att vi stannade tidigare gjorde mig inte ett dugg, usch gillar inte sånna, mådde nästan illa av den lilla stunden..

Nu ska jag iaf sova lite och ladda upp inför en heldag på marknaden imorgon :)
Sov gott snyggingar, PUSS!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jaa inte var den snygg. och du dåligt byte måste jag säga ;)

2010-08-02 @ 14:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0