fredag

Blev ingen solning idag, bestämde mig för att sova länge istället!! var så grymt trött så att få sova ut lite var skönt.
Men nu har äntligen tittat Alice i underlandet nu också.. den var väl helt okej, inte så mycket mer än så tyckte jag. Men det går ju inte att inte imponeras av Johnny Depp, men finns det nån film han är dålig i? nej precis!!!

Ikväll är det gårdsfest här på gatan, är ju tur att bella ska komma annars hade man väl varit själv med alla vuxna och gamlingar.. roligt! haha. Nej men enda anledningen till att jag ska dit är att det blir grillat, och det tackar man ju verkligen inte nej till :)

Nu är det dags att hoppa in i duschen och göra siug fräch och ren, kan ju vara trevligt.. speciellt för de som kommer vara omkring mig idag, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0