Goddagens

Har nu kommit hem från jobbet, vart en helt okej dag, vart lite mycket avföring involverat så min mage är lite upp och ned-vänd bara haha.
Men jag ska ta det lugnt, sätta mig ute och läsa lite. Är ju fint väder idag, det tackar vi vädergudarna för, de lyssnade på min solhälsning trots allt! Spelade faktiskt in det och tänkte lägga ut den igår men då dampade datorn lite, får se om jag kan visa den idag istället. Den är verkligen charmig.. haha!!

Igår tänke jag att jag skulle springa en liten runda idag, men får se om jag orkar. Som jag känner mig nu är det väldigt tveksamt att det kommer hända (om ändå tankar kunde göra underverk, då skulle jag vara riktigt vältränad. För handlingen är ju inte på topp på min sida direkt..)
Men tänkte bara visa att såhär glamorös ser jag ut när jag tränar.. ungefär.. typ..  eller nästan..bara plus fula träningskläder, svett, rött ansikte, värkande kropp och ännu mera svett. Men annars.. precis lika snygg som denna dam! :D haha


Kommentarer
Postat av: josefine

tack du fina :*

2010-07-27 @ 15:25:07
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0