Hallå i stugorna.

Har precis kommit hem från jobbet så nu frossar jag i lite jordgubbar och har det bra. Har ju varit själv hemma igår och idag (minus min bror då, han räknas inte) och en jättepositiv sak med det är att mormor alltid kommer med goda saker till oss då.. i mitt fall jordgubbar!!! Två liter igår och en liter idag, me like!!

Imorgon bär det av mot stockholm med morfar också, ska ju besöka globen skyview,, spännande! Fattar inte riktigt hur jävla stor globen är ändå.
Men sen blir det ner på stan och shoppa lite, me like too! (vet att det är värdelös engelska!)

Men nu känner jag att ögonen svider lite så jag ska lägga mig framför tv och sova en stund, peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0