kokande varmt men ingen sol?


Nu när jag är ledig skulle jag passa på att ligga ute och njuta av vädret och solen, kanske få lite färg också ;)

hunden också. (jag har en liten fråga bara.. hur kommer det sig att hundar alltid ska lägga sig i solen fast de får värmeslag och knappt kan andas efter nån minut?)

men efter tre minuter ser himlen ut såhär. Fortfarande stekande varmt men ingen sol, och då kan man ju inte få någon bränna! 

och detta gör mig ju väldigt ledsen..
Det som suger mest är att just nu ligger mina föräldrar på en solstol med en drink i handen vid havet i Kreta och känner hur den snygga brännan är påväg. Blööö!!

Så nu tänker jag duscha och deppa och sedan titta på tv nere i källaren.. punkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0