lockpermanenta håret?

Idag ringde jag till min frisör (okej, jag har ingen egen, bara en jag går till hela tiden) och frågade om det gick att lockpermanenta håret, alltså inte vanliga stora lockar utan mer vågor så det ser mer naturligt ut, och sen hur mycket det skulle kosta. Det gick ju alldeles utmärkt men skulle dock kosta 1100 kr. Visst det är väl inte direkt mycket eftersom det inkluderade en klippning också, men om man tänker på min ekonomi för tillfället och sen att jag ska till Göteborg snart så är det jäkligt mycket.
Och det suger riktigt ordentligt för jag har velat lockpermanenta mitt hår ett bra tag nu.. jag vill jag vill JAG VILL!

om man bara hade ett lika fint svall som dessa bruttor :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0