Lördag

idag har jag gått på marknaden med mamma, trevligt men väldigt mycket folk.. och vissa har ju ingen respekt för andra människor heller, tyvärr!
Men.. i alla fall, det blev lite saker köpta, men eftersom det är marknad så är ju sakerna rätt billigt så då gör det inte så mycket tycker jag :P haha.

Grå/svart döskalle scarf 40kr

beige fransväska 100 kr

blus 100 kr (måste bara berätta att där vi köpte den här blusen så jobbade en kille som var kanske 9-10 år sådär och han flörtade så in i norden. När jag testade den här så var ju inte den här killen allt för blyg för att ge komplimanger, "Åh vad snygg den var på den, den framhäver verkligen din sexiga kropp", "Ohh sikken snygg tjej". Ja några exempel sådär bara.. jag skämdes ju såklart, gav honom pengarna och sprang därifrån :P

Nu ska jag hem till mina kusiner och äta middag, får se om jag kollar på Nordman senare ikväll också, lockar inte sådär hemskt mycket faktiskt. (blev inget jobb idag iaf, tack och lov!)
Men vi hörs, ha en bra lördag. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0