Lördag 10/7

Det slog mig inte förens nu när jag skulle skriva rubriken att det faktiskt är lördag idag! shit! känns som måndag men alla har ju varit lediga idag förutom jag, jobbat till fyra. Men det har vart rätt skönt, nu får jag åtta timmar ob, awsome!
En sak dock som hände idag var att en gubbe fick diarre coh bajsa lite överallt så att sugen på mat och sådär kan jag inte påstå att jag är.. spyan satte sig i halsen när man kom in i rummet.. NOT NICE!! not not NOT nice! men what to do?

nu ska jag äta melon och bara njuta resten av dagen, upp tidigt och jobba även imorgon (mer ob!!)..


Stolt över mig själv hur mycket jag faktiskt klarar av.. ingen fin pryd tjej här inte!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0