Måndag 26/7

Gick upp vid morgonkvisten (12.30) , åt frukost och kolla på Snabba Cash! Jag gillar det filmen, kanske mest bara för att Joel är huvudrollen, haha!
Fick lite post idag också, både lönpapper och brev från posten. Mina skor har kommit, jippie!! Älskar verkligen att Nelly är så snabba på att leverera sina saker, positivt positivt!

Men dagens planer ser ut såhär: Först ska jag rensa min garderob och se om man kan hitta något smaskigt (order från Elin!) och sen hämta ut mitt paket såklart!
Men ja.. mycket mer blir det nog inte, haha! Får väl ta dagen som den kommer :)


Nu ska jag hoppa in i duschen och se om man kan få ur detta äckliga fett ur håret! haha

Kommentarer
Postat av: Jessica

sv_ H&M :)

2010-07-26 @ 15:29:59
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0