Stockholm

Dagen har som sagt spenderats i stockholm med min morfar. Det var väldigt trevligt, blev shopping, tur upp på globen, mat, och kändisar. Sett hela tre kändisar under dagen, rekord! Först var det Joel kinnaman vid globen inne på H&M. Alltså fattar ni? Jag har sett joel in real life, åh så underbart snygg han är *dregel*. Sedan när vi skulle äta mat såg vi brottaren och Let's dance vinnaren Martin Lidberg, han satt och åt lunch brevid oss, trevligt haha. Efter det sprang vi på han från På Spåret, Björn Hellberg.
Nej men orkar inte chattra så mycket.. här kommer lite bilder

frukost

sen vidare mot globen (där jag såg joel, iiih!)

först en intruduktons film om när du byggde globen osv..

sedan bar det av..






galen utsikt.. ser ni gröna lund?

läskigt..

sedan dags för lunch.. (svingod sallad)

..där vi fick sällskap av denna man (ser ni vem det är?)

sedan gick vi runt på stan och shoppade (förlåt, JAG shoppade) Var sommarmarknad där denna typ hängde.

just det glömde säga att vi träffa Shrek.. så cool! Han brukar hänga på taket om ni vill han något..

haha lite roligt.. ni som sett True Blood vet vad detta är!

Sen hade jag inte mycket mer bilder, men det har varit mysigt. Hade jäkligt tur med vädret, regnade ju igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0