Torsdag 15/7

Hejhej. Igår hade jag väldigt trevligt, vi hyrde film, paranormal activity. Och jag säger bara FYFAN!! Jag tycker allt som har med spöken och andar att göra är jätteläskigt så jag vet inte varför jag fick för mig att vi kunde se den. Jag hade en kompis som berättade lite ggrejer som hade hänt hennes kompis och bara av det kunde jag inte sova på två nätter. Men visst, filmen var bra men så jävla vidrig.. usch, har inga ord.
Efter filmen tittade vi på på So you think you can dance så vi skulle glömma bort filmen lite, man kan inte påstå att det hjälpte sådär värst mycket. Sen bestämde sig ju självklart anna för att gå hem också, jag skulle inte klara av att sova själv nu.. Men som tur var stödde jag på Linn när jag var ute med hunden så jag gick in dit och snackade tills klockan var runt två.. och det hjälpte, sov faktiskt bra inatt, tänkte inte på det ihuvudtaget. PJUUU!

Men nog snackat om det, nu kommer jag ju bara börja tänka på det igen, och det sägs att det ska spöka på mitt jobb om natten och kvällen. Har faktiskt varit med om en grej som var vidrig men det kan jag berätta om sen fr nu måste jag gör mig klar, äta lunch och gå ut med hunden för ska vara på jobbet om mindre än en timme..
Men bye vi hörs!

Usch så obehaglig. Se den för den är bra men var beredda på att sitta med kudden framför ansiktet... iaf om ni är som jag! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0