Blev inte riktigt som planerat.

Igår skulle vi haft en så kallas "musikalträff" men det vette fan om man kan kalla det. Vi alla skulle ha samlats och kollat på inspelningen av Fame vi satte upp i april, men istället dök inte alla upp och vi fick endast se några klipp sedan drog alla åt olika håll. Efter det var det planerat att åka hem till dannie för grill, mys och kubb men hon mådde inte bra så även det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Istället gick vi och satte oss i en park och försökte oss på det där med att grilla på engångsgrillar, gick inte så bra som vi hade hoppats. Men det var riktigt mysigt, vill jag göra om mera gånger i sommar!!
Sen vid tio-tiden åkte jag och elin hem til henne för att sova medans de andra drog hem till sig.

Nio på morgonen på lördagen skulle vi iväg till Mariefred och spela upp rån-sketchen. Det var väl rätt kul men inte heller alls vad jag hade tänkt mig. Jag trodde vi skulle få spela upp på banken men det hade vi tydligen inte fått tillstånd för, så blev att spela upp på gatan mitt i marknaden istället. Författaren som hade skrivit boken som sketchen var tagen ifrån lovade att vi alla skulle få en varsin signerad bok men det fick vi ju inte, vart riktigt besviken faktiskt!!
Sen skulle vi ju åkt til våran lärare för mys men hon var sjuk så det blev inställt, därför jag nu är hemma..

Nu när jag kom hem var jag sjukt trött så har bara legat i sängen och kollar på film hela dagen, vilket jag känner på mig kommer hända under resten av kvällen också.

skedat med hunden i princip sen jag kom hem vid tre till nu, mysigt!

pose it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0