elfte i sjätte tvåtusentio

Idag försov jag mig så blev ingen pynta flak. Jag måste verkligen lära mig att inte stänga av klockan förens jag är uppe, gör alltid samma misstag med att somna om, fy Petra!

Nu har jag precis kollar på Sherlock Holmes, lyckades äntligen ta mig igenom den och ja, den var faktiskt rätt bra! Ska nu hoppa in i duschen och göra mig iordning för att traska iväg till affären för att köpa lite frukt till morgondagens frukost. Ska inte äta champangefrukost med alla andra för det blir alldeles för stressigt så jag har min egen privata hemma.
Sen ska jag in till grannen också som tar studenten idag, min kusin tar också studenten så grattis till henne också :)
Sen resten av kvällen ska jag bara tillbringa tid med mig själv, duscha, locka håret, raka benen, ja allt för att förbereda mig inför imorgon. iiiiih! känns helt overkligt, ska bli grymt kul!!!!


Från avslutningen i ettan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0