lön

idag fick jag ett brev med posten där det stod att jag hade fått in lön på kortet.. jag tänkte att wow vad härligt med en tusenlapp eller liknande, passar verkligen bra nu!
Men det visade sig att det endast var 56 kr.. pappa förklarade något för mig som jag inte riktigt fattade, tror det var något med mellan skillnaden på lönen, alltså jag har ju fått löneförhöjning (asnice, min första löneförhöjning!!)

Men vafan, jag är glad för 50 spänn, det kan jag betala bussen med imorgon!!

här får ni inte se viktiga siffror inte.. ni skulle ju bara våga gå och sno mina 56 kr!!!

pappa har fixat en pärm åt mig där jag satt in mina löneförhandlingar och löner (plus inkommande löner, Mhm!!)
Jag känner mig så vuxen nu, åh vad skönt det känns

här ser ni tjejen som är 19 going on 30!! (men ser ut som 12)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0